אספרסו פורשה: שיתוף פעולה בין יצרנית הרכב ל- La Marzocco

Design & Art / Slder / אוקטובר 22, 2024

פורשה מציגה שת"פ עם יצרנית מכונות הקפה La Marzocco: מכונת קפה במהדורה מוגבלת

תצלומים: פורשה

פורשה ויצרנית מכונות הקפה האיטלקית La Marzocco הציגו מכונת אספרסו במהדורה מוגבלת של 911 יחידות ובשני עיצובים: בצבעי Slate Grey Neo המקורי של פורשה או בצבעי קבוצת המרוצים Martini Racing. עיצבו מכונת הקפה זכה להשראה מדגם פורשה 911 קאררה RSR שזכה במרוץ הסיבולת Targa Florio האגדי בסיציליה בשנת 1973.

f 

"שני המותגים מצטיינים באמצעות עיצוב אקסקלוסיבי, איכות ומורשת" הסביר מנהל שיתופי הפעולה של פורשה דניס קסקין את ההיגיון מאחורי שיתוף הפעולה. מאז שנת 1927, La Marzocco היוותה חלוצה טכנולוגית בתחום מכונות האספרסו מבסיסה שבעיר פירנצה. " בדומה לפורשה, אנו משלבים עבודת אמן מסורתית יחד עם טכנולוגיה חדשנית ועיצוב ייחודי", אמר כריס סאלירנו, מנהל השיווק של חברת מכונות האספרסו.

העיצוב היייחודי כולל מגוון מאפיינים הלקוחים מדגמי הרכב האיקוניים של פורשה. ידיות הקיטור והמים החמים למשל, מגש הנוזלים, המחוונים ועוד. הצבע השולט הוא אלומיניום-אנודייז האופייני לפורשה. המכונות המעוצבות הוצגו לראשונה במסגרת אירוע Soho Farmhouse בלונדון, בהשקת קפה פופ-אפ בלוס אנג'לס ויומיים לאחר מכן במסגרת פסטיבל הקפה בשנגחאי. ניתן לרכוש אותן בחנות האונליין של פורשה או בחנויות העיצוב של פורשה, המחירים מתחילים ב-4,950 ארו וניתן לרכוש גם אביזרים כמו מטחנת קפה וספלים תואמים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר של חברת מכונות הקפה כאן. למעויינים, כדאי למהר כי זו כאמרו מהדורה מוגבלת של 911 יחידות בלבד.



תגיות: , , ,








Previous Post

NCL חושפת חבילת 'More At Sea™' חדשה ומושדרגת





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

NCL חושפת חבילת 'More At Sea™' חדשה ומושדרגת

מבחר גדול יותר של משקאות פרימיום משודרגים, מגוון גדול יותר של ארוחות...

October 8, 2024