בית חדש לפרארי (ומזראטי)

Automotive & Yachts / מאי 9, 2021

חברת סמל"ת יבואנית פרארי חנכה אולם תצוגה חדש למותג בהרצליה פיתוח

תצלומים: פרארי, סיון פרג'

בשנים האחרונות חזינו בעלייה ארצה של שלל מותגי יוקרה ובהם פורשה, בנטלי, אסטון מרטין, וגם פרארי ומזראטי. פרארי, אחד ממותגי הרכב האקסקלוסיביים ביותר שיש, הגיע לישראל כבר לפני כעשר שנים, אבל רק לפני כשנה עבר במלואו לידי היבואנית סמל"ת.  עתה, חונכת סמל"ת אולם תצוגה חדש למותג העל האיטלקי ובאותה נשימה גם אולם חדש למותג האח מזראטי – ההשקעה הכוללת בשני האולמות בהרצליה פיתוח נאמדת בכ-6 מיליון שקלים.

במסגרת השקת האולם הובאה לארץ במיוחד פרארי SF90 חדשה בשווי של למעלה מ-4 מיליון שקלים – הרכב היקר ביותר שמשווק כיום בישראל. לפרארי SF90 סטראדלה כמו זו שהובאה לישראל במיוחד לרגל האירוע ולפרארי SF90 ספיידר הפתוחה מנוע V8 טווין טורבו מרכזי בנפח 4.0 ליטר עם הספק של 780 כ"ס (195 כ"ס לליטר), בשילוב עם 3 מנועים חשמליים נוספים שמייצרים עוד 220 כ"ס להספק משולב של 1,000 כ"ס ! ההספק הגבוה ביותר ברכב כביש של פרארי. הספקים אלו מאפשרים ל- SF90 להציג את נתוני התאוצה הטובים מבין דגמי החברה – תאוצה 100-0 קמ"ש ב-2.5 שניות, 200-0 קמ"ש ב-6.7 שניות בלבד ומהירות מרבית מעל 340 קמ"ש. זמן ההקפה שרשמה ה-SF90 סטראדלה במסלול פיוראנו המפורסם – 1:19.0 דקות, הזמן המהיר ביותר על המסלול ומהיר ב- 0.7 שניות מהלה-פרארי. זהו הדגם הראשון של פרארי בתצורת PHEV, רכב היברידי נטען, ויש לה סוללה בנפח 7.9 kWh וניתן לנסוע על מצב חשמלי בלבד לטווח של 20 ק"מ. היא מציגה מדוון חידושים ופיתוחים טכנולוגיים כגון מדף אווירודינמי ופטנט אווירודינמי לחישוקים הקלים, 4 מצבי נהיגה שונים (eDrive, Hybrid, Performance, Qualify) ושלל מערכות בקרה אלקטרוניות שכוללות בין היתר בקרת משיכה מעולם הפורמולה 1, מתלים מגנטיים מתקדמים ו- Torque Vectoring בגלגלים הקדמיים.

לדברי אנשי סמל"ת, איש עסקים אלמוני ממרכז הארץ כבר רכש את רכב העל בגרסתו הפתוחה תמורת סכום אסטרונומי שמוערך בכ-4.5 מיליון ש״ח (כולל תוספות). הלקוח הינו לקוח וותיק של סמלת ומחזיק רכב פרארי אחד נוסף לפחות. לאחר פתיחת אירופה לתיירות בחודשים הקרובים הלקוח יטוס לאיטליה כדי לאפיין ולבחור את התוספות המיוחדות במחלקת ATELIER במרכז העיצוב אשר נמצאת במפעל פרארי במראנלו שבאיטליה. הרכב צפוי לנחות בישראל ולעלות על הכביש במהלך שנת 2022. מחיר המחירון של ה- SF90 סטראדלה לפני ההתאמה האישית והפוספות המתבקשות מתחיל ב- 3,650,000 ₪ ומחיר ה- SF90 ספיידר מתחיל ב-3,850,000 ש״ח.

אולם התצוגה החדש כולל גם תצוגה של פרארי רומא, בוטיק חדש עם מוצרי פרארי, אולם לדגמי אספנות וחדר מיוחד שמוקדש לתהליך ההתאמה האישית של רכבי פרארי. שי פלדמן מנכ"ל סמל"ת התייחס לפתיחת האולמות ואמר: "פתיחתם של אולמות התצוגה של מותגי העל פרארי ומזראטי בהרצליה פיתוח הינו צעד משמעותי מאוד עבור פעילות המותגים בישראל, שעולה שלב. דריסת הרגל של פרארי בישראל, שהתחילה לפני כעשור מגיעה היום לשיא חדש עם השקת אולם בסטנדרט בינלאומי הגבוה ביותר של פרארי בהשקעה שטרם נראתה כמוה בארץ. כבר היום נעות בכבישי ישראל כ- 100 מכוניות פרארי משלל הדגמים של החברה, כולל לא מעט רכבי אספנות. מתחילת השנה הנוכחית עלו על כבישי ישראל 9 רכבי פרארי שונים מדגמי פורטופינו, רומא ו-F8 ומדובר בגידול של 350% בהיקף המסירות ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. צבר הזמנות של 24 רכבי פרארי בהיקף של עשרות מיליוני שקלים; צבר ההזמנות המשמעותי ביותר שידע המותג מאז נכנס לישראל. אני סמוך ובטוח כי בזכות האולם החדש והצוות המקצועי והמסור שמטפל במותג ובלקוחותיו באופן אישי – נדע כבר בעת הקרובה הישגים משמעותיים חדשים בפעילות המותג בישראל."

 

 

 

 

 

 

 

 


תגיות: , , , , ,








Previous Post

מרצדס EQA בישראל!

Next Post

הכוכב החדש של ג'נסיס





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

מרצדס EQA בישראל!

רכב חשמלי שני של מרצדס נוחת בישראל - EQA החדש שיצטרף ל-EQC ויתחרה בפלח ה-B-SUV...

April 12, 2021