ג'נסיס נחת בהרצליה פיתוח

Automotive & Yachts / פברואר 23, 2021

מותג היוקרה הקוריאני הושק היום באופן רשמי ונחשפו המפרטים ומחירי הדגמים החדשים

כפי שדיווחנו כבר, מותג היוקרה ג'נסיס מבית יונדאי נחת בישראל ועתה ערכה היבואנית כלמוביל השקה רשמית באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח, בו נחשפו מפרטי האבזור והמחירים של שני הדגמים הראשונים שמוצעים בשוק המקומי.

מותג ג'נסיס נוסד לפני כשש שנים ומאז ביסס את מעמדו כמותג יוקרה בדרום-קוריאה, צפון-אמריקה ואוסטרליה. על מנת לגבש לו אופי ייחודי ועיצוב מבודל, גויסו למשימה אישים בכירים בענף הרכב כמו המעצבים פיטר שרייר ופיליפו פריני, ועל תחום הביצועים הופקד אלברט בימן שעמד בעבר בראש חטיבת M הספורטיבית של ב.מ.וו. דגמי ג'נסיס זכו מאז השקת המותג בפרסים רבים, בתוכם ארבעה פעמים ברציפות בתואר "מותג הפרימיום האמין ביותר" על פי סקר J D POWER. בשלב ראשון יוצעו בשוק המקומי דגמי G80 ו-GV80, בהמשך יצטרפו גם ה-G90, G70 ו-GV70, בתקופה הקרובה יושקו גם דגמים בעלי הנעה חשמלית.

דגם G80 מתחרה בפלח מכוניות הסלון והוא מוצע עם מנוע 2.5 ליטר מוגדש בעל 304 כוחות סוס והנעה אחורית. הוא מוצע בשתי רמות גימור, ELEGANT במחיר של 385,000 ש"ח או LUXURY עפ תג מחיר של 439,000 ש"ח – שתי רמות הגימור מאובזרות מאד עם ריפוןדי עור, מושב נהג עם עיסוי, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה "14.5 ענק. ברמת גימור LUXURY יש גם מתלים אדפטיביים, מערכת שמע של LEXICON ועוד.

דגם GV80 הוא רכב הפנאי הראשון של המותג עם מקום לחמישה עד שבעה נוסעים והנעה כפולה. הוא מצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטרים עם 278 כוחות סוס ובמפרט עשיר הכולל בין השאר חישוקי "20, מושב נהג ארגונומי עם תמיכה ועיסוי, מסך מולטימדיה "14.5, מתלים אדפטיביים ועוד. הוא מוצע ברמת גימור ELEGANT  במחיר של 499,000 ש"ח, או ברמת גימור LUXURY עם תוספות שונות כמו ריפודי עור נאפה, מערכת שמע משודרגת ומערכת הסורקת את פני הכביש ומתאימה את פעולת המתלים בהתאם. הגרסה הבכירה מוצעת במחיר של 569,000 ש"ח. יש לציין כי כל דגמי ג'נסיס מוצעים עם כל המערכות האקטיביות הקיימות וציון בטיחות מושלם – זהו המותג היחיד בישראל שיכול להתהדר בכך. חידושים נוספים שג'נסיס מביא בכנפיו (תרתי משמע לאור סמל המותג) הם מנהל שירות אישי שיוצמד לכל לקוח וטובת שירות אישי 24/7, וטיפולים תקופתיים ללא עלות בכל תקופת שלוש שנות האחריות – קונספט יוצא דופן שוודאי יקסום לרבים.

מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל דוידי פיאמנטה ציין כי ""השקת GENESIS בישראל, מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים והאמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג". דנה רביד-מנחם, מנהלת המותג החדש, ציינה כי "לאחר שנתיים של הכנות כלמוביל משיקה מותג יוקרה חדש בישראל, שיצטרך לאתגר את המתחרים הקיימים ולהציע אלטרנטיבה מעולה וחווית לקוח רלוונטית יותר. לשם כך הקמנו אולם דגל מפואר בהרצליה פיתוח בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, שיתן ללקוחות את החוויה ה"בוטיקית" והשירות היוצא דופן כבר ברכישה".


תגיות: , , , , , , , , ,








Previous Post

טסלה מגיעה לשוק הישראלי

Next Post

קופרה: יוקרה ספורטיבית





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

טסלה מגיעה לשוק הישראלי

מותג היוקרה המסקרן ביותר בשוק הרכב נחת בישראל: טסלה בחרה בהשקה שקטה...

February 3, 2021