הסלונית החדשה של מרצדס

Automotive & Yachts / דצמבר 1, 2020

חברת כלמוביל משיקה את מרצדס E-Class החדשה בישראל בגרסה היברידית נטענת – המחיר החל מ-509,000 שקלים

תצלומים: מרצדס

מרצדס E-Class המחודשת נחתה בישראל וחברת כלמוביל מתחילה בשיווקה. החידושים המרכזיים הם עיצוב מחודד מבעבר, סביבת נהג משודרגת עם הגה חדש וממשק MBUX בגרסתו העדכנית ביותר, ומערכת הנעה היברידית נטענת. ה-E-Class החדשה מצויידת במגוון רחב מאוד של מערכות בטיחות מתקדמות שמאפשרות לה בין השאר נהיגה חצי אוטונומית הודות לבקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לזחילה בפקקים ולמערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית. ב-E-Class החדשה התווספו מערכות נוספות ובהן מערכת למניעת תאונה בעת מעבר מול תנועה חוצה לתוך רחוב אנכי, והתרעות מפני יציאה מהרכב אם מכונית או רוכב דו-גלגלי מתקרבים.

מרצדס E-Class החדשה תוצע בישראל בגרסת E300e, היברידית נטענת עם מנוע בנזין ולצדו מנוע חשמלי – ההספק המשולב של שניהם הוא 320 כ"ס מירביים ומומנט משולב רב עוצמה של 700 ניוטון מטר. תיבת ההילוכים השולטת במערכת היא אוטומטית פלנטרית 9G-TRONIC עם תשעה יחסי העברה, התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת 5.7 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. בזכות סוללה בעלת קיבולת של 13.5 קילוואט-שעה מגיע טווח הנסיעה החשמלי של מרצדס E300e עד ל-57 ק"מ (לפי נתוני יצרן, תלוי בגרסה).

ה-E-Class היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר של מרצדס עם יותר מ-14 מיליון יחידות שנמכרו מאז הצגתה ובעיני רבים זוהי מכונית הסלון הטובה בעולם. מנכ"ל מרצדס ישראל גילי פריאנטה התייחס להשקת הדגם החדש ואמר: "מתיחת הפנים של ה-E-Class החדשה תעניק ללקוחותינו את חוויית המשתמש האולטימטיבית. מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של המכונית מאפשרת ליהנות מחוויית הנוחות והפינוק הטובה בעולם, בחבילה שהיא יצירת מופת בכל הקשור לביצועים, טכנולוגיה, ריגוש והנאה". הדגם המחודש מוצע במחיר התחלתי של 509,000 שקלים לגרסת E300e ברמת גימור Edition, התוספת לרמות הגימור Edition AMG Line ו-Premium היא של 50,000 שקלים.

 


תגיות: , , , , , ,








Previous Post

חופשות באי פרטי באיי סיישל

Next Post

מרצדס: ספינת הדגל נחתה





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

חופשות באי פרטי באיי סיישל

קבוצת אמסלם טורס החלה לשווק חבילות נופש לאי היוקרה הפרטי Fregate באיי...

November 8, 2020