טסלה מגיעה לשוק הישראלי

Automotive & Yachts / פברואר 3, 2021

מותג היוקרה המסקרן ביותר בשוק הרכב נחת בישראל: טסלה בחרה בהשקה שקטה שכללה העלאה לאוויר של אתר למכירה מקוונת

תצלומים: Tesla.com

מותג המכוניות החשמליות של אילון מאסק נוחת בשעה טובה בישראל. בשקט יחסי, ללא רעש וצלצולים, מסיבות השקה או הכרזות בומבסטיות, עלה לאוויר האתר של טסלה ישראל באמצעותו ניתן לרכוש באופן מקוון את אחד משלושת הדגמים המוצעים בישראל: מודל S, מודל X ומודל 3. הרכישה מקוונת בלבד, סוכנות פיסית תפתח בקרוב בקניון רמת אביב, ובשלב זה אין אפשרות לטרייד-אין.

טסלה ישראל מציעה שלושה דגמים: מודל 3 במחיר התחלתי של כ-180,000 ש"ח, מודל S במחיר התחלתי של כ-420,000 ש"ח ומודל X בעל דלתות כנפי השחף עם תג מחיר שמתחיל ב-447,000 ש"ח. בכל אחד מהדגמים ניתן לשדרג את יחידת ההנעה, את המראה החיצוני ואת אבזור הפנים בתשלום נוסף. כל צבע חיצוני פרט ללבן דורש תוספת מחיר, וכך גם שדרוג הביצועים והארכת הטווח, וחבילת הנהיגה האוטונומית Autopilot שעלותה 37,500 שקלים, אך השימוש בה בישראל עדיין לא חוקי.

ההשקה השקטה של טסלה בארץ הביאה עימה כמה הפתעות ואלמנטים יוצאי דופן – למשל הצגת המחיר לא כולל מס רכישה ומס יוקרה או ההצהרה באתר כי "הרכבים אינם דורשים תחזוקה שוטפת". מערכת ההזמנה המקוונת של טסלה כוללת תאריכי מסירה משוערים – אלו נעים בין חודש מרץ הקרוב ועד לחודש נובמבר, בהתאם לדגם ולגרסה הספציפית בה בוחרים.


תגיות: , , , , , ,








Previous Post

בקרוב: מותג היוקרה ג'נסיס נוחת בישראל

Next Post

ג'נסיס נחת בהרצליה פיתוח





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

בקרוב: מותג היוקרה ג'נסיס נוחת בישראל

קבוצת כלמוביל תחל לשווק את מוגת היוקרה הקוריאני ג'נסיס בישראל החל מהחודש...

February 1, 2021