מזראטי מציגה רכב פנאי חדש: גרקאלה

Automotive & Yachts / מרץ 30, 2022

מותג רכבי היוקרה האיטלקי מזראטי חושף את דגם ה-SUV החדש גרקאלה – הדגם יגיע לישראל במהלך הקיץ הקרוב

תמונות: יצרן

מזראטי חשפה באמצע חודש מרץ את הגרקאלה, ה-SUV החדש מבית מותג רכבי היוקרה האיטלקי. הדגם החדש קרוי על שם רוח הגרקאלה שהיא רוח צפון מזרחית ים תיכונית וכעת גם SUV שצפוי למלא
תפקיד חשוב בהיצע של מזראטי. למותג מסורת להעניק למכוניות שלו שמות של הרוחות הידועות בעולם – זה החל בשנת 1963 עם המיסטראל האגדי, ג'יבלי, בורה וחמסין היו הבאים בתור, ובשנת 2016 הושק המזראטי לבנטה, ה-SUV הראשון של המותג.

העיצוב של הגרקאלה מגלם את הסמל החזותי החדש של מזראטי אשר מבחין בין כל מודל חדש מאז ה-MC20. מלפנים, ה-SUV מציג גריל נמוך, הפרופיל בולט בניגודיות שבין טוהר וטכניקה עם עיצוב זורם המציג צורות ויזואליות ורכיבים טכניים המודגשים באמצעות סיב פחמני. בחלק האחורי, פנסי הבומרנג מעוצבים בהשראת מכונית הספורט האיקונית מבית מזראטי, ה-Giugiaro 3200 GT והם מותקנים בקו טרפזי שמודגש עוד יותר באפקט הקופה של התא והגימור שמדמה מכונית ספורט.

לראשונה בתוך תא הנהג, לוח השעונים הוא דיגיטלי ומעניק חווית נוחות מקסימלית הכוללת בקרה קולית. הטכנולוגיה נשלטת מהמסך המרכזי והגדול, "12.3, הגדול ביותר שהותקן במזראטי, ובאמצעות מסך נוסף של "8.8 לבקרות נוספות. בנוסף, ישנו מסך שלישי עבור הנוסעים במושבים האחוריים. כל חווית המולטימדיה נתמכת על ידי מערכת Maserati Intelligent Assistant (MIA) מערכת הבידור המתקדמת מבית מזראטי ומערכת מזראטי קונקט.

הגרקאלה תוצע בשלוש גרסאות:

  • GT – בעלת מנוע היברידי מתון 4 צילינדרים עם 300 כ"ס.
  • Modena- בעלת מנוע היברידי מתון 4 צילינדרים עם 330 כ"ס.
  • Trofeo- בעלת מנוע בנזין V6 עוצמתי עם 530 כ"ס, תאוצה למאה קמ"ש תוך 3.8 שניות ומהירות מרבית של 285 קמ"ש.

בתקופת ההשקה, זמינה גם גרסת PrimaSerie Launch במהדורה מוגבלת המציגה עיצוב פנים ותוכן טכנולוגי בלעדי. בעתיד, תתווסף גרסה חשמלית מלאה המבוססת על שימוש בטכנולוגיית 400V – ה-SUV החשמלי הראשון בהיסטוריה של מזראטי יגיע לשוק בעוד כשנה. סמל"ת, יבואנית מזראטי לישראל, צפויה להשיק את הדגם החדש במהלך הקיץ הקרוב.

 


תגיות: , , ,








Previous Post

ב.מ.וו. iX החדש והחשמלי בישראל!

Next Post

חוויית אירוח היסטורית





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

ב.מ.וו. iX החדש והחשמלי בישראל!

חברת דלק מוטורס מודיעה על תחילת שיווקו של ב.מ.וו. iX החדש - תצוגת תכלית...

December 30, 2021