מרצדס: ספינת הדגל נחתה

Automotive & Yachts / דצמבר 24, 2020

חברת כלמוביל מתחילה בשיווק מרצדס S-Class החדשה עם תצוגת תכלית טכנולוגית ותג מחיר של החל מ-1,090,000 ש"ח

תצלומים: מרצדס-בנץ

דור שביעי למרצדס S-Class, אחת המכוניות הנחשקות בעולם, נחת בישראל. ספינת הדגל החדשה של מרצדס נושאת בכנפיה מגוון רחב של שיפורים ושדרוגים, עם דגש חזק על טכנולוגיה מתקדמת כמצופה ממנה. בין החידושים המרכזיים ניתן למנות היגוי לסרן האחורי שמקנה לה כושר תמרון דומה לזו של ה-A-Class הקטנה, כריות אוויר בגב המושבים הקדמיים וכרית אוויר מרכזית מלפנים (סה"כ 12 כריות אוויר), מערכת מתלי אוויר אקטיבית E-Active Body Control, מערכת תאורה מתקדמת עם למעלה ממיליון פיקסלים ליחידת תאורה ועוד.

ה-S החדשה זכתה לעיצוב חדש ואווירודינמי מבעבר עם מקדם גרר נמוך במיוחד – בין השאר הודות לידיות דלתות נשלפות חשמלית. סביבת הנהג שודרגה עם מסכים גדולים ואיכותיים יותר, והחלק האחורי של תא הנוסעים מעוצב בעת כסוויטה מפוארת שמאפשרת התרגעות או עבודה בהתאם לצורך. מערך המולטימדיה והקישוריות כולל עתה עד 5 מסכים, חלקם אנכיים, כולל טאבלט נשלף במושב האחורי. בסביבת הנהג יש תצוגת תלת מימד בלוח המחוונים ואפשורת למערכות תצוגה עילית HUD, האחת מהן כולל מציאות רבודה AR.

החידוש המרכזי בתחום הבטיחות מגיע בדמות כריות האוויר החדשניות – כאמור, שתי כריות אוויר בגב המושבים הקדמיים עם מנגנון "פתיחה רכה" וכרית אוויר בין המושבים הקדמיים. הבטיחות הפסיבית הוגברה גם הודות למערכת ה-PRE-SAFE שכעת "מתקשרת" גם עם מערכת מתלי האוויר ויכולה למשל להגביה את המכונית בעד 80 מ"מ במקרה של סכנה לתאונת צד, זאת כדי שהמכה תיספג באזורי הריסוק החזקים ותשפיע כמה שפחות על תא הנוסעים.  גם בתחום הבטיחות האקטיבית ה-S משתדרגת עם שלל מערכות בטיחות וסיוע לנהג שמאפשרות נהיגה אוטנומית ברמה 2.5, וגם 3 כאשר זו תתאפשר על ידי הרשויות.

שדרוג משמעותי ניתן גם לממשק ה-MBUX שמציע כעת תפעול קולי ב-27 שפות כולל הבנה של שפה טבעית. אפשרויות ההפעלה של יושבי המושב האחורי רחבות עתה הרבה יותר ויש גם חידושים נוספים כמו למשל זיהוי ביומטרי באמצעות טביעת אצבע ותווי פנים והפעלה אוטומטית של מערכות הרכב בהתאם להתנהגות הנהג – כיוון המראות למשל נעשה בהתאם למבטו של הנהג ואת גג השמש ניתן לפתוח במחוות יד.

כצפוי, רמות הפאר והאבזור גבוהות לא פחות מאלו הטכנולוגיות, עם מושבים בעלי עשרות אפשרויות כוונון, חימום, אוורור, תוכניות מסאז' ואף עיסוי "אבנים חמות" מפנק, מערכת קול מתקדמת 4D של בורמסטר, מערכת בישום, מגשים ומסעד רגליים נשלפים מאחור ועוד ועוד. בתחום ההנעה לעומת זאת אין כרגע בשורות חדשות עם מנועי 6 צילינדרים מוגדשים דיזל ובנזין שמגיעים מהדור הקודם, גרסת PHEV תצטרף בהמשך.

ה-S-Class החדשה מוצעת בשלוש גרסאות בשלב זה כאשר לא כל המערכות החדשות מוצעות לשוק הישראלי. תג המחיר מתחיל ב-1,090,000 שקלים ל-S350d, ממשיך עם 1,250,000 שקלים ל-S500 Platinum Plus ומגיע עד כדי 1,350,000 ש"ח לגרסת S500 Platinum Plus AMG Line. מנכ"ל מרצדס ישראל גילי פריאנטה התייחס להשקת הדגם החדש ואמר: "אנו גאים להשיק בישראל את המכונית הטובה בעולם – מרצדס s קלאס החדשה. כיבואן הרשמי של מרצדס בישראל נשווק את הרכב בסטנדרט ובמפרט התוספות הגבוה ביותר שיש ליצרן להציע, על מנת להעניק ללקוחותינו את חווית הנסיעה האולטימטיבית״.

 


תגיות: , , , , , , , ,








Previous Post

הסלונית החדשה של מרצדס

Next Post

לתכנן את החופשה הבאה





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

הסלונית החדשה של מרצדס

חברת כלמוביל משיקה את מרצדס E-Class החדשה בישראל בגרסה היברידית נטענת...

December 1, 2020