שובו של איקון

Automotive & Yachts / יוני 18, 2020

לנד-רובר דיפנדר החדש נחת בישראל

תצלומים: Land Rover

אחד מרכבי השטח האיקונים ביותר בעולם חוזר, עם נחיתתו של לנד-רובר דיפנדר החדש. הדיפנדר נוצר לראשונה בשנת 1948 וכונה בתחילה פשוט "לנד-רובר", עד שהחברה החלה להרחיב את ליין הדגמים שלה, אז זכה לכינוי "המגן". הדיפנדר נודע לאורך השנים כרכב שטח אולטימטיבי, עמיד, חסון ובעל יכולת שטח אגדית, אבל באותה העת גם מאוד ספרטני. הדגם החדש משנה את כל זאת ומבלי לוותר על יכולות השטח, הופך אותו לכלי נעים ומפנק הרבה יותר גם בכביש.

השינוי המרכזי הוא המעבר משלדת סולם וסרנים חיים – מאפיינים טכניים שליוו את הדיפנדר לאורך עשרות שנים – לשלדה אחודה ולמערכת מתלים נפרדים. כל הגרסאות פרט לגרסת 90 הבסיסית זוכים למתלי אוויר שמבטיחים נסיעה חלקה ונעימה, ומאפשרים גם מרווח גחון גבוה במיוחד של כ-360 מ"מ.

 

 

הדיפנדר החדש, בעל תא נוסעים מפנק ואיכותי הרבה יותר מבעבר, מוצע בגרסאות 90 ו-110 עם חמישה או שבעה מושבים ועם מגוון של שני מנועי דיזל (200 או 240 כוחות סוס), או מנוע בנזין 400 כוחות סוס שמקנה לדיפנדר המגודל ביצועים של מכונית ספורט עם תאוצה למאה קמ"ש תוך 6.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. לצד שלל השדרוגים, הדיפנדר זוכה גם למערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות והמפרט הישראלי שלו כולל גם חבילת OFF ROAD עם נעילת דיפרנציאל אחורי וצמיגי ALL TERRAIN גדולים במיוחד. 

 

 

רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק בחברת המזרח, אמר בעת ההשקה הישראלית: "מיד לאחר שנחשף הדגם החדש בבכורה עולמית, באוקטובר האחרון,  נוצר ביקוש רב  והתעניינות עצומה, בקרב הצרכן הישראלי. הדיפנדר החדש משמר את  ה-DNA  של לנד-רובר ואת המסורת ההרפתקנית של הדגם אך לוקח אותה עמוק לתוך המאה ה-21: כל יכולות הדיפנדר המיתולוגי בשטח כשעכשיו משודכות אליהן יכולות כביש מעולות וטכנולוגיה פורצת דרך. אנו משיקים בישראל  את הרכב במקומו הטבעי בשטח, והוא ללא ספק רכב השטח הסדרתי הטוב ביותר בעולם". 

 

טווח המחירים מתחיל ב- 425,000 ש"ח לדיפנדר 90 עם מנוע דיזל 200 כ"ס חמישה מושבים וללא מתלי אוויר, ועד ל-668,000 ש"ח לדיפנדר 110 ארוך עם מנוע בנזין 400 כ"ס, שבעה מושבים וברמת גימור SE. 

 


תגיות: , , ,








Previous Post

להתאמן בסטייל

Next Post

שיא הפאר של בנטלי





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

להתאמן בסטייל

קבלו את חמשת מותגי היוקרה החמים ביותר לביגוד ספורטיבי, כדי שתוכלו להתאמן...

June 17, 2020