מחלקה ראשונה לחלל

Travel, Wine & Dine / יולי 30, 2020

וירג'ין גלקטיק, שמתעתדת להציע טיסות מסחריות לחלל, הציגה את תא הנוסעים של החללית החדשה שלה SpaceShipTwo

תצלומים: © Virgin Galactic 2020

חברת וירג'ין גלקטיק של המיליארדר ריצ'ארד ברנסון הוקמה בשנת 2004 במטרה להציע טיסות מסחריות ותיירותיות לחלל. מאז, ערכה החברה מספר טיסות ניסוי, מוצלחות פחות ויותר, ועתה היא חושפת את תא הנוסעים של החללית המסחרית שלה SpaceShipTwo.

Virgin Galactic Spaceship Seats Rotated Back In Space

התא כולל 6 מושבים מותאמים אינדיבידואלית, שעוצבו על מנת לתמוך בניהול כוחות ה-G העצומים שמופעלים בעת הטיסה. מערכת תאורת אווירה אוטומטית מתאימה את צבעי התאורה לשלבים השונים בטיסה, ולאסטרונאוטים מוצגים נתוני הטיסה בזמן אמיתי על גבי מסכים. תא החללית תוכנן על מנת לאפשר תנועה במצב של חוסר כבידה, והאסטרונאוטים יוכלו להעלות לרשתות החברתיות תמונות וסרטונים של הטיסה הודות ל-16 מצלמות HD שמותקנות ברחבי התא וישדרו את מה שניתן לראות מ-12 החלונות העגולים.

Virgin Galactic Seat Profile

פנים החללית עוצב בשיתוף פעולה עם חברת העיצוב הלונדונית Seymourpowell, ואילו הריפודים והדיפונים תוכננו ועוצבו על ידי Under Armour, שעיצבה גם את חליפות החלל של התיירים המאושרים.

וירג'ין גלקטיק היתה אמורה להתחיל בטיסות מסחריות לחלל כבר בשנה שעברה, אך מועד השיגור נדחה. ניתן להרשם לטיסות עתידיות כבר היום בעלות של 1,000$ שיוחזרו במידה והטיסה לא תצא לפועל, מחיר הטיסה עצמה עומד על 250,000$. מידע נוסף ניתן למצוא ב-www.virgingalactic.com/smallstep


תגיות: , , , , , ,








Previous Post

כסא הגיימרים של הרמן מילר ולוגיטק

Next Post

נחתו בישראל: רכבי הפנאי החדשים של מרצדס





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

כסא הגיימרים של הרמן מילר ולוגיטק

חברת הריהוט היוקרתי האמריקנית שיתפה פעולה עם יצרנית הציוד האלקטרוני...

July 23, 2020