רשת הילטון תקים שני מלונות חדשים בת"א

Travel, Wine & Dine / יוני 24, 2021

רשת הילטון חושפת את תוכניותיה להביא לתל אביב את LXR Hotels & Resorts ואת Curio Collectionמלונות חדשים המתוכננים להיפתח ב-2026 יציינו את השקתם של שני המותגים העצמאיים בישראל

 תמונות: @2021hilton

רשת הילטון (NYSE: HLT) חתמה על הסכם להקמת שני מלונות הכוללים 577 חדרי אירוח במיקום פרימיום על קו החוף של תל אביב. במסגרת התוכנית החדשה והשאפתנית, שני מותגים של הילטון, LXR Hotels & Resorts ו-Curio Collection by Hilton, ייכנסו לשוק הישראלי התוסס ויצטרפו בכך להילטון תל אביב, הויסטה בהילטון תל אביב ומלון הוולדורף אסטוריה בירושלים. לדברי פטריק פיצגיבון, סגן נשיא בכיר לפיתוח באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ברשת הילטון: "במשך למעלה מיובל, הילטון מילאה תפקיד חיוני באירוח מבקרים מקומיים ובינלאומיים במלון האייקוני שלנו, הילטון תל אביב. במהלך תקופה זו הפכה העיר ליעד קוסמופוליטי משגשג, ואנו שמחים להמשיך את מורשת הילטון בישראל בהשקתם של שני מלונות יוצאי דופן באיכותם שייבנו בקו החוף של תל אביב."

LXR Hotels & Resorts

מלון ה- LXR Hotel & Resort יהיה בן 176 חדרים, בכלל זה 40 סוויטות אלגנטיות עם מרפסות המשקיפות על הים התיכון, ויהיה למלון החדש ביותר בקולקציה האקסקלוסיבית של מלונות יוקרה עצמאיים בבעלות הילטון. האורחים ייהנו מנוף פנורמי של תל אביב מנקודות רבות ברחבי המלון, ביניהן לובי שחקים (סקיי לובי) הנמצא בגובה עוצר נשימה של 20 קומות מעל קו החוף, בר-מסעדה עם מטבח עילי מהמעלה הראשונה וכן בריכת הגג של המלון, המשקיפה על חוף הים הרוגע של תל אביב. יהיה זה המלון הראשון בישראל תחת המותג LXR Hotels & Resorts של הילטון והוא יצטרף בכך למספר יעדים חדשים שנוספו לאחרונה למותג זה באיי סיישל, בלוס אנג'לס, בלאס וגאס ובקיוטו. כל אחד ממלונות LXR מביא לידי ביטוי את המיקום הייחודי שלו ומציע חוויית אירוח יוצאת דופן המושרשת בהיסטוריה ובמסורות מקומיות, וזאת ביעדים מושכים במיוחד ברחבי העולם. LXR Hotels & Resorts הוא קולקציה של נכסי יוקרה עצמאיים, שכל אחד מהם מייצג את המיקום הייחודי שלו ומציע חוויית אירוח יוצאת דופן המושרשת בהיסטוריה ובמסורות המקומיות. מלונות LXR Hotels & Resorts ממוקמים ביעדים האטרקטיביים ביותר בעולם ומחברים נכסים אייקוניים לרשת אקסקלוסיבית של מלונות. המלונות מתייחדים במחויבות נטולת מתחרים לשירות מותאם אישית ומעניקים לאורחיהם חוויות יוקרה המושרשות היטב בהוויי המקומי. כל אחד ממלונות הקולקציה שומר על נאמנות חסרת פשרות למסורת ולתרבות שלו ומספק להרפתקנים נלהבים ואניני טעם בסיס יוקרתי למסעות גילוי וחקר.LXR Hotels & Resorts הוא מותג המהווה חלק מרשת הילטון, חברת מלונאות ואירוח עולמית מובילה, וכל אחד מנכסי המותג נהנה מעוצמתה של החברה ושל מועדון הלקוחות עטור הפרסים שלה, Hilton Honors.

Curio Collection by Hilton

המלון הראשון של הילטון בתל אביב תחת המותג Curio Collection by Hilton יהיה אחד המלונות הגדולים ביותר של המותג באזור וצפוי להכיל 401 חדרי אירוח מעוצבים עם פתיחתו ב-2026. המלון יכלול ספא, מתקני כושר מתקדמים ועדכניים, אולם נשפים של 1,300 מ"ר, בריכות מקורות ולא מקורות וחמש מסעדות וברים שיתווספו לסצינת המסעדות התוססת של תל אביב. המלון יהיה מצויד גם במספר רב של חדרי ישיבות ומתקנים המיועדים לנוסעים ולאירועים עסקיים. Curio Collection by Hilton הוא קולקציה של יותר מ-100 מלונות ברחבי העולם אשר נאצרו בקפידה ומתייחדים בכך שהם שוזרים את התרבות המקומית לתוך כל אחד ממרכיבי המלון, החל בעיצוב ועד למגוון השירותים שהמלון מספק. עם התוספות האחרונות לקולקציה נמנים Royal Senses Resort בכרתים ו-Legacy Hotel Cascais בקשקאיש שבפורטוגל.

התיירות בתל אביב נמצאת בגידול מתמיד ומספר הנוסעים שחלפו בנתב"ג ב-2019 צמח ב-7.5% בהשוואה ל-2018. מזג האוויר החמים, המספר הגדל והולך של קווי תעופה בינלאומיים ותרבות תוססת ומגוונת הופכים את תל אביב ליעד אהוב על רבים ברחבי העולם. תל אביב היא גם אבן שואבת למספר רב של נוסעים עסקיים, שכן היא משמשת מרכז עסקי לתעשיית ההיי-טק המקומית שממנו פועלים מרבית התאגידים הישראליים. הביצוע המוצלח של מבצע החיסונים בישראל הוביל לעלייה ברמת הביטחון בחוסנו של השוק הישראלי, ותל אביב נמצאת על מסלול החזרה לצמיחה  עקב התחדשות תנועת הנוסעים הבינלאומית. המלונות החדשים ימוקמו לחוף הים, בסמוך לגן העצמאות שברחוב הירקון, מרחק כמה רגעים מהמערך המרשים של מסעדות ביסטרו ים-תיכוניות וברי קוקטיילים הפזורים לאורך קו החוף. בוטיקי האופנה של רחוב דיזנגוף נמצאים מרחק הליכה קצר משם, וכמוהם גם מבני הבאוהאוס האייקוניים של "העיר הלבנה" של תל אביב, הכלולה ברשימת אתרי המורשת העולמית של ארגון אונסק"ו. למעוניינים לראות עוד מהעיר, הנמל הישן של תל אביב נמצא אף הוא במרחק דקות ספורות מהמלונות החדשים, וטיילת העץ שלו גדושה במגוון רחב של חנויות, בתי קפה, מסעדות ומתאפיינת בחיי לילה תוססים. Curio Collection by Hilton הוא פורטפוליו גלובלי של למעלה מ-100 מלונות וריזורטים מיוחדים במינם הפזורים בכ-30 מדינות וטריטוריות. הנכסים של Curio Collection מציעים לנוסעים חוויות אותנטיות שנאצרו בקפידה ואשר נושאות גוון מקומי מובהק וכן שירותי מלון יוקרתיים, בעודם מספקים לנוסעים את היתרונות של רשת הילטון ושל מועדון הלקוחות עטור הפרסים שלה, Hilton Honors.


תגיות: , , , , ,








Previous Post

הכוכב החדש של ג'נסיס

Next Post

התכשיט החשמלי של פיאט





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

הכוכב החדש של ג'נסיס

ג'נסיס GV70 החדש הגיע לישראל ויתחרה בפלח רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים,...

June 9, 2021